Thursday, September 10, 2009

Kenangan 5 Perdagangan 2006

~~AkU~~
It's me... cute x muka bdk2??? Nie masa aku Form 5 dlu... Skang nie da lain da... Da matang la katakan... Lau u all nk tgk pic aku masa skang bleh, tapi pas aku kenalkan korang n kawan2 aku masa Form 5 dlu la ye??? bley kn???

Yang kt blkang 2, laki 2... Nama die Syamsul (sam)... Abis form 5 ri2 die kene barah tulang... Sian kt die, kurus sgt2 sebab sakit... Sebelum die meninggal ri2 die da kne bedah, potong kaki sbb barah 2 la... Alhamdullillah la da ok pas 2, igtkan ok la smpai bila2... Awal taun ritu ada member sms ckp yg die msk wad ICU... mmg da tenat sgt da masa 2... kitorg nk p tengok die kt hospital tp da xsmpt... sedey sgt2 msa 2 sbb xsmpat nk jmpa die... Al-Fateha tuk allahyarham... semoga rohnya dicucuri rahmat... amen...


~~BoYs 5P~~
Nie bdk2 laki klaz aku... masa nie minggu SPM... sempoi je wat BBQ, orang len duk pulun study kitorang duk pulun wat BBQ... hahaha... layan zazzzzz... masa nie warden pn join tau??? die xmrah kitorg on jela... selamba... BBQ sedap, result SPM pn kne sedap tau??? huhuhu... rindu giler r kt diowg semua... lama xjmpa tau??? ntah camne la rupa diowg skang... besau ke?? kecik ke??? encem ke??? hmmm.... xtau la nk ckp... tgu n lihat jela msa 2 nnt... dalam gambar 2 ada karat, dollah, pian, farith, amin, iewan n linda... duk tengok api 2 besau sgt... huhuhu... jaga2 tau. t tbakar korg semua baru tau.... Miss u all tau...


~~IcHa & UcUp~~
Nie plak pic icha n ehem2 die (ucup)... huhuhu jgn marah ek??? gurau2 nie tanda kemesraan tau... Icha nie salah sorng geng aku masa kt skool dlu la... anak buah cikgu Bm aku tau??? jgn nk kcau2... t kne sebijik n makcu die 2... 2 org nie sweets couple msa skool dlu... asyik bkepit je tau... jelez tol aku... yela pakwe aku jauh ri2, xdpt jmpa sllu... huhuhu..
Apa la yg ucup 2 suka sgt ek??? ska dpt bgmbar n aweks tsyang ek??? hahaha... sopan2 plak bdk 2 owg nie... masa nie skool aku wat majlis jamuan ari raya... 2 yang smua pkai cntik2 nie... mngalahkan nk p kenduri kawin je... Icha I miss u...

No comments:

Post a Comment